Strategický plán neziskové organizace Výluka, z.s. – Michaela Kladivová
Michaela Kladivová
Master's thesis
Strategický plán neziskové organizace Výluka, z.s.
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tématikou strategického plánování v neziskových or-ganizacích, konkrétně v organizaci Výluka, z.s., která usiluje o navýšení počtu moti-vovaných učitelů. Pro popis a vyhodnocení vnitřního a vnějšího prostředí byla zvo-lena analýza VRIN a modifikovaná Porterova analýza pro neziskový sektor. V empirických částech práce bylo využito statistických dat z portálu Ministerstva školství …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of strategic planning in non-profit organi-zations, specifically in the organization Výluka, which seeks to increase the number of motivated teachers. In the empirical parts of the thesis were used statistical data from the portal of the Ministry of Education, Youth and Sports and the Czech Statistical Office. The VRIN analysis and the modified Porter analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/fym3li/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme / odbor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Implementace modelu strategického plánování do kulturní neziskové organizace v České republice
Barbora Holanová -
Strategické plánování neziskové organizace Medou z.s.
Karolína RÝDLOVÁ -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Komunitní plánování se zaměřením na neziskové organizace pro osoby se zdravotním postižením a znevýhodněním
Marcela Čermáková -
Financování a finanční plánování neziskové organizace
Pavla Srbová -
Zhodnocení hospodaření vybrané neziskové organizace
Prudká Prudká -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Petra Šťastná -
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta