Komunikační plán ve vybrané neziskové organizaci – Bc. Iveta Pešková
Bc. Iveta Pešková
Master's thesis
Komunikační plán ve vybrané neziskové organizaci
Communication Plan in Selected Non-profit Organisation
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvořit a implementovat do praxe nový komunikační plán občanského sdružení Prosaz pomocí nástrojů marketingové komunikace zejména komunikačního mixu. Sestavení konkrétní komunikační strategie napomůže k získání lepšího postavení na trhu, k celkovému rozvoji sdružení a lepší informovaností veřejnosti bude možno získat sponzory a dárce, bez jejichž pomoci se práce v neziskové …moreAbstract:
The aim of the thesis is to create and implement into practice a new communication plan of Prosaz Civic Association using the marketing communication tools, namely communication mix. Developing a specific communication strategy will help to attain better position on the market, contribute to the overall development of the association, while the raised awareness of the public will allow the association …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/fk0zx/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: Mgr. Eva Krumpholcová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Öffentlichkeitsarbeit von Non-Profit-Organisation in Krisensituationen, aufgezeigt am Beispiel Pečovatelské centrum Praha 7
Jana Hronová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
Ladislav Sadílek -
Komunikační mix příspěvkové organizace Aquacentrum Teplice
Anna PARASKOVÁ -
Komunikační mix neziskové organizace
Lucie VONDRYSKOVÁ -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Šárka Krásová -
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Lenka Grundová -
Komunikační mix
Khrystyna Yakyma