Komunikační plán ve vybrané neziskové organizaci – Bc. Iveta Pešková
Bc. Iveta Pešková
Diplomová práce
Komunikační plán ve vybrané neziskové organizaci
Communication Plan in Selected Non-profit Organisation
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit a implementovat do praxe nový komunikační plán občanského sdružení Prosaz pomocí nástrojů marketingové komunikace zejména komunikačního mixu. Sestavení konkrétní komunikační strategie napomůže k získání lepšího postavení na trhu, k celkovému rozvoji sdružení a lepší informovaností veřejnosti bude možno získat sponzory a dárce, bez jejichž pomoci se práce v neziskové …víceAbstract:
The aim of the thesis is to create and implement into practice a new communication plan of Prosaz Civic Association using the marketing communication tools, namely communication mix. Developing a specific communication strategy will help to attain better position on the market, contribute to the overall development of the association, while the raised awareness of the public will allow the association …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/fk0zx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Mgr. Eva Krumpholcová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Öffentlichkeitsarbeit von Non-Profit-Organisation in Krisensituationen, aufgezeigt am Beispiel Pečovatelské centrum Praha 7
Jana Hronová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
Ladislav Sadílek -
Komunikační mix příspěvkové organizace Aquacentrum Teplice
Anna PARASKOVÁ -
Komunikační mix neziskové organizace
Lucie VONDRYSKOVÁ -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Šárka Krásová -
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Lenka Grundová -
Komunikační mix
Khrystyna Yakyma