Lucia Bc. Radová

Master's thesis

Marketingová stratégia pivovaru Steiger Vyhne, a.s.

Abstract:
Práca je rozdelená do dvoch častí. V teoretickej je popis marketingového procesu a marketingového prostredia.Praktická časť práce analyzuje postavenie firmy na trhu a stanovuje strategický marketingový plán, ktorý obsahuje zistené problémy podniku a stanovuje na ne príslušné stratégie tak ako na definované ciele marketingovej stratégie, ktoré sú rozdelené na kvalitatívne a kvantitatívne položky.
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
  • Vedúci: Jitka Nesnídalová
  • Oponent: Michal Kořínek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/2800

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management