Marketingová stratégia pivovaru Steiger Vyhne, a.s. – Lucia Bc. Radová
Lucia Bc. Radová
Master's thesis
Marketingová stratégia pivovaru Steiger Vyhne, a.s.
Abstract:
Práca je rozdelená do dvoch častí. V teoretickej je popis marketingového procesu a marketingového prostredia.Praktická časť práce analyzuje postavenie firmy na trhu a stanovuje strategický marketingový plán, ktorý obsahuje zistené problémy podniku a stanovuje na ne príslušné stratégie tak ako na definované ciele marketingovej stratégie, ktoré sú rozdelené na kvalitatívne a kvantitatívne položky.
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2800
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
- Vedúci: Jitka Nesnídalová
- Oponent: Michal Kořínek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2800
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová podpora poistných produktov v SR
Stanislava Gazdová -
Spôsoby podpory predaja bankových služieb
Peter Horčiak -
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
Elena Zedková -
Myšlení a reklama
Monika Bartoňová -
Generace Z – jejich hodnoty a reklama
Denisa Lainková -
Reklama módních světových značek na sociálních sítích
Valerija Borisova