Terapie narušené komunikační schopnosti u žáků se zrakovým postižením – Bc. Petra Ondrisková
Bc. Petra Ondrisková
Bakalářská práce
Terapie narušené komunikační schopnosti u žáků se zrakovým postižením
Therapy of impaired communicational ability of visually impaired pupils
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o logopedické intervenci s narušenou komunikační schopností u žáků se zrakovým postižením na základní škole. Hlavním cílem je analyzovat možnosti logopedické intervence u žáků zrakově postižených. Zhodnotit rozvoj jednotlivých žáků za dané období a navrhnout postupy pro logopedickou intervenci. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První tři kapitoly se týkají teoretické části …víceAbstract:
The bachelor graduation work deals with the logopedic intervention with affected communicational ability of visually impaired pupils at basic school. The main target is to analyze possibilities of logopedic intervention of visually impaired pupils. Evaluation of pupils’ development in specific time and suggesting methods of logopedic intervention. The work is divided into four parts. First three parts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tz7vp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2010
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Logopedická intervence u dítěte s dyslálií předškolního věku realizovaná v dětské skupině
Tereza Beitlová -
Logopedická intervence u žáků s lehkým mentálním postižením na základní škole
Natálie Čačíková -
Logopedická intervence u dětí předškolního věku s dyslalií
Dominika Bartošová -
Dlouhodobá logopedická intervence u dětí s narušenou komunikační schopností
Lenka Hasalová -
Logopedická intervence u žáků s mentálním postižením vzdělávaných v základní škole speciální
Hana Karpíšková -
Logopedická intervence u dítěte s vadou řeči v mladším školním věku na základní škole v Praze 4
Tereza Malá -
Rozvoj fonematického sluchu u dětí s vývojovou dysfázií
Alexandra Coufalíková -
Důležitost prostorové orientace a samostatného pohybu osob s těžkým postižením zraku
Kamila Janečková