Rozvoj všesmyslového vnímání dětí předškolního věku a jeho uplatnění ve výtvarných činnostech. (Keramická hlína jako medium vizuálně obrazných představ dětí). – Eva OSTROŽLÍKOVÁ
Eva OSTROŽLÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Rozvoj všesmyslového vnímání dětí předškolního věku a jeho uplatnění ve výtvarných činnostech. (Keramická hlína jako medium vizuálně obrazných představ dětí).
The development of sensual percepcion at pre-school children and its use in artisitc acitivities. (Ceramic soil as a medium of vizually metaforical imagination of children).
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje otázkám spojeným s možnostmi péče učitele mateřské školy o všesmyslový rozvoj, představivost a tvořivost dětí předškolního věku ve výtvarných činnostech. Jejich účinnost na rozvíjení výtvarně-estetického vnímání a výtvarného myšlení byla podněcována především aktivitami spojenými s vyjadřováním dětí prostřednictvím keramické hlíny. Teoretická část se zabývá hodnotou a důležitostí …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with issues connected with the kindergarten teacher?s possibilities of care of complex pre-school children sensory development, imagination and creativity in fine art activities. Their effectiveness on artistic and aesthetic perception and fine art thinking was induced mainly by activities connected with children?s expression through ceramic clay. The theoretical part concerns …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2014
Accessible from:: 1. 4. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 9. 5. 2014
- Supervisor: PhDr. Danuše Sztablová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OSTROŽLÍKOVÁ, Eva. \textit{Rozvoj všesmyslového vnímání dětí předškolního věku a jeho uplatnění ve výtvarných činnostech. (Keramická hlína jako medium vizuálně obrazných představ dětí).}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2014. Available from: https://theses.cz/id/fyzaot/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
OSTROŽLÍKOVÁ, Eva. Rozvoj všesmyslového vnímání dětí předškolního věku a jeho uplatnění ve výtvarných činnostech. (Keramická hlína jako medium vizuálně obrazných představ dětí).. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 1. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Didaktika výtvarné výchovy pro žáky se specifickými poruchami učení
Veronika Kriklová -
Výuka dějin umění prostřednictvím výtvarné akce - Didaktika dějin umění v 21. století
Romana Siebenbürgerová -
Didaktika kresby aneb Probudit oči
Alena PACKOVÁ -
Aplikace průřezových témat v rámci výtvarné výchovy
Katrin Pařízková -
Expresionismus v českém prostředí ve výuce výtvarné výchovy na 2. stupni základních škol
Klára Mrázková -
Didaktika animované tvorby s využitím digitálních technologií.
Pavel Trnka -
Surrealismus jako cesta k rozvoji mezipředmětových vztahů výtvarné a etické výchovy na 2. stupni základní školy
Michaela Svobodová -
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková