Maloobchodní značka jako nástroj komunikace obchodu – Bc. Jana Bednářová
Bc. Jana Bednářová
Bachelor's thesis
Maloobchodní značka jako nástroj komunikace obchodu
Abstract:
Cílem práce je charakterizovat význam maloobchodních značek jako marketingového nástroje, na což se zaměřuje teoretická část vypracovaná za pomoci odborné literatury uznávaných ekonomů. Porovnáním vybraných maloobchodních jednotek se zabývá část aplikační, kde na základě reklamních letáků a webových stránek řetězců, jejichž formou jsou privátní značky nejčastěji propagovány, jsou prováděny analýzy …moreAbstract:
The aim of this work is to characterize the relevance of private company labels as a communications tool. Theoretical part elaborated thanks to special literature is intent on this characteristic. Application part compares choices of retail business units, that are most often advertised by handbills and websites, analysis of these tools show efficiency of communication with customers. Marketing questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2011
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/nvhz4/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Reader: Ing. Petr Kos
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BEDNÁŘOVÁ, Jana. \textit{Maloobchodní značka jako nástroj komunikace obchodu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2011. Available from: https://theses.cz/id/fz4a7o/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Charlotte Segebarth -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Radek Hubka -
Brand management privátních značek maloobchodních řetězců v ČR
Ondřej Marček -
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
Monika Bátorová -
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka -
Privátní značka a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová -
Budování značky a aplikace online marketingu
Michaela Potměšilová -
Mikrobiologie koření - stanovení a porovnání výskytu významných skupin mikroorganismů ve vzorcích koření - pepře černého celého a pepře černého mletého
Marcela Procházková