Bc. Jana Bednářová

Bachelor's thesis

Maloobchodní značka jako nástroj komunikace obchodu

Abstract:
Cílem práce je charakterizovat význam maloobchodních značek jako marketingového nástroje, na což se zaměřuje teoretická část vypracovaná za pomoci odborné literatury uznávaných ekonomů. Porovnáním vybraných maloobchodních jednotek se zabývá část aplikační, kde na základě reklamních letáků a webových stránek řetězců, jejichž formou jsou privátní značky nejčastěji propagovány, jsou prováděny analýzy …more
Abstract:
The aim of this work is to characterize the relevance of private company labels as a communications tool. Theoretical part elaborated thanks to special literature is intent on this characteristic. Application part compares choices of retail business units, that are most often advertised by handbills and websites, analysis of these tools show efficiency of communication with customers. Marketing questionnaire …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Petr Kos

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích