Maloobchodní značka jako nástroj komunikace obchodu – Bc. Jana Bednářová
Bc. Jana Bednářová
Bakalářská práce
Maloobchodní značka jako nástroj komunikace obchodu
Anotace:
Cílem práce je charakterizovat význam maloobchodních značek jako marketingového nástroje, na což se zaměřuje teoretická část vypracovaná za pomoci odborné literatury uznávaných ekonomů. Porovnáním vybraných maloobchodních jednotek se zabývá část aplikační, kde na základě reklamních letáků a webových stránek řetězců, jejichž formou jsou privátní značky nejčastěji propagovány, jsou prováděny analýzy …víceAbstract:
The aim of this work is to characterize the relevance of private company labels as a communications tool. Theoretical part elaborated thanks to special literature is intent on this characteristic. Application part compares choices of retail business units, that are most often advertised by handbills and websites, analysis of these tools show efficiency of communication with customers. Marketing questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/nvhz4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Kos
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Charlotte Segebarth -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Radek Hubka -
Brand management privátních značek maloobchodních řetězců v ČR
Ondřej Marček -
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
Monika Bátorová -
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka -
Privátní značka a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová -
Budování značky a aplikace online marketingu
Michaela Potměšilová -
Mikrobiologie koření - stanovení a porovnání výskytu významných skupin mikroorganismů ve vzorcích koření - pepře černého celého a pepře černého mletého
Marcela Procházková