Bc. Jana Bednářová

Bakalářská práce

Maloobchodní značka jako nástroj komunikace obchodu

Anotace:
Cílem práce je charakterizovat význam maloobchodních značek jako marketingového nástroje, na což se zaměřuje teoretická část vypracovaná za pomoci odborné literatury uznávaných ekonomů. Porovnáním vybraných maloobchodních jednotek se zabývá část aplikační, kde na základě reklamních letáků a webových stránek řetězců, jejichž formou jsou privátní značky nejčastěji propagovány, jsou prováděny analýzy …více
Abstract:
The aim of this work is to characterize the relevance of private company labels as a communications tool. Theoretical part elaborated thanks to special literature is intent on this characteristic. Application part compares choices of retail business units, that are most often advertised by handbills and websites, analysis of these tools show efficiency of communication with customers. Marketing questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Petr Kos

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích