Využití webových stránek jako marketingového nástroje k propagaci služeb restaurace – Jakub Čechovský
Jakub Čechovský
Bakalářská práce
Využití webových stránek jako marketingového nástroje k propagaci služeb restaurace
Use of Web Pages as a Marketing Tool to Promote Restaurant Services
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu reklamní činnosti a propagace sluţeb restaurace U Tří bříz v Prostějově, navrţení a tvorbu webových stránek za účelem posílení image restaurace. V teoretické části je definován pomocí odborné literatury elektronický marketing, jeho druhy, trendy v návštěvnosti Internetu a úloha marketingového mixu. Pozornost je věnována internetové reklamě a jejím formám …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on analysis of promotional activities and advertisement of services of Restaurant U tří bříz in Prostějov, design and creation of web pages in order to strengthen image of the restaurant. In the theoretical part electronic marketing, its types, trends of Internet visit rate and role of marketing mix are defined using technical literature. Attention is paid to Internet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2011
- Vedoucí: PaedDr. PhDr. Jiří DOSTÁL, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Čechovský, Jakub. Využití webových stránek jako marketingového nástroje k propagaci služeb restaurace. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové informační systémy
Práce na příbuzné téma
-
Komparace elektronického marketingu restaurací
Zuzana Balušková -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí
Ekaterina Syreskina -
Internetová reklama a její rostoucí význam v moderním světě
Petr Mareš -
Internetová reklama z pohledu poskytovatele reklamního prostoru
Jana Žákovčíková -
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Martin Ročárek -
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Lukáš Schmied -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník
Název
Vložil
Vloženo
Práva