Jana Křiváková

Bachelor's thesis

Systém řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o.

System of Solution Customer Complaints in OSRAM Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o. Teoretická část se zaměřuje na obecné poznatky o systému řízení kvality, metodách a ná-strojích řízení kvality a řešení zákaznických reklamací obecně. Praktická část popisuje systém a metody řešení reklamací ve společnosti pomocí metody 8D reportu. Popisuje další použité nástroje a metody …more
Abstract:
Bachelor thesis is concerned with questions during customer claims processing in OSRAM Česká republika s.r.o. Theoretical part is focused on general knowledge in quality system management, methods and tools for quality managing and solving of customers claims generally. Practical part elaborate system for customer claims processing in terms of method 8D and other methods and tools used for solving …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2015
Accessible from:: 15. 5. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Šárka Papadaki, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Křiváková, Jana. Systém řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe