Systém řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o. – Jana Křiváková
Jana Křiváková
Bakalářská práce
Systém řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o.
System of Solution Customer Complaints in OSRAM Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o. Teoretická část se zaměřuje na obecné poznatky o systému řízení kvality, metodách a ná-strojích řízení kvality a řešení zákaznických reklamací obecně. Praktická část popisuje systém a metody řešení reklamací ve společnosti pomocí metody 8D reportu. Popisuje další použité nástroje a metody …víceAbstract:
Bachelor thesis is concerned with questions during customer claims processing in OSRAM Česká republika s.r.o. Theoretical part is focused on general knowledge in quality system management, methods and tools for quality managing and solving of customers claims generally. Practical part elaborate system for customer claims processing in terms of method 8D and other methods and tools used for solving …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Zveřejnit od: 15. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KŘIVÁKOVÁ, Jana. \textit{Systém řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/fzbdr1/.
Jak správně citovat práci
Křiváková, Jana. Systém řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Metody pro řízení kvality ve veřejné správě ČR
František Bartošek -
Zhodnocení managementu ve vybraném orgánu místní samosprávy z hlediska aplikace a využívání dostupných metod řízení kvality ve veřejné správě.
Iveta Krebsová -
Řízení kvality ve veřejné správě - kritické zhodnocení zkušenosti s využíváním metod ISO, BSC, benchmarkingu u vybrané municipality
Lada Grigarová -
Volba vhodného modelu řízení kvality pro vybranou střední školu
Ráftlová Ráftlová -
Řízení kvality ve veřejné správě - na příkladu Magistrátu města Brna
Zuzana Greplová -
Optimalizace aplikací metod řízení kvality
Jan Míšek -
Trvalé zlepšování za využití nástrojů a metod řízení kvality v podnikové praxi
Jiří Klimeš -
Systém řízení kvality v územní samosprávě
Romana Šímová