Jana Křiváková

Bakalářská práce

Systém řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o.

System of Solution Customer Complaints in OSRAM Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o. Teoretická část se zaměřuje na obecné poznatky o systému řízení kvality, metodách a ná-strojích řízení kvality a řešení zákaznických reklamací obecně. Praktická část popisuje systém a metody řešení reklamací ve společnosti pomocí metody 8D reportu. Popisuje další použité nástroje a metody …více
Abstract:
Bachelor thesis is concerned with questions during customer claims processing in OSRAM Česká republika s.r.o. Theoretical part is focused on general knowledge in quality system management, methods and tools for quality managing and solving of customers claims generally. Practical part elaborate system for customer claims processing in terms of method 8D and other methods and tools used for solving …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Zveřejnit od: 15. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Šárka Papadaki, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Křiváková, Jana. Systém řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe