Nekalá soutěž se zaměřením na reklamu a product placement – Nikola HLAVATÁ
Nikola HLAVATÁ
Diplomová práce
Nekalá soutěž se zaměřením na reklamu a product placement
Unfair Competition with a view to Advertising and Product Placement
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá nekalou soutěží se zaměřením na reklamu a product placement. V úvodu práce je stanoven předmět, cíle a způsob jejího zpracování. Následuje vymezení pojmů hospodářská soutěž, spotřebitel, soutěžitel (tzv. hledisko průměrného spotřebitele) a reklamní právo, na které navazuje kapitola o historickém vývoji práva nekalé soutěže. Dále se práce zaměřuje na generální klauzuli …víceAbstract:
This thesis deals with unfair competition focused on advertising and product placement. The subject aims and methods of processing are set in the introduction. The next part contains the explanation of the concepts; economic market, competitor, consumer and advertising law. Afterwards is described the historical development of unfair competition law, the general clause of unfair competition, the legal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Identifikátor:
117115
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michal Černý, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLAVATÁ, Nikola. Nekalá soutěž se zaměřením na reklamu a product placement . Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Právnická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Právnická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Právní rozbor generální klauzule nekalé soutěže (po novelizaci)
Jiří Hölbling -
Nekalosoutěžní praktiky podle generální klauzule nekalé soutěže
Petra Nedvědová -
Generální klauzule nekalé soutěže
Jan Dolanský -
Generální klauzule nekalé soutěže
Radek Fidra -
Reklama a její nekalosoutěžní dopady včetně subsidiárního významu generální klauzule
Roman Světnický -
Vybrané skutkové podstaty podle generální klauzule
Tomáš Navrátil -
Nekalosoutěžní praktiky podle generální klauzule
Kateřina Krejčí -
Generální klauzule
Radek Janíček
Název
Vložil
Vloženo
Práva