Šárka Levinská
Bachelor's thesis
Syndrom vyhoření u speciálních pedagogů
Burnout Syndrome in Special Education Teachers
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá syndromem vyhoření u speciálních pedagogů. Hlavním cílem je zjistit, jaký je výskyt syndromu vyhoření u speciálních pedagogů vyučujících na základních školách speciálních. V teoretické části práce jsou vymezeny a vysvětleny klíčové pojmy. Samostatná kapitola je věnována speciálním pedagogům, jejich profesi, osobnosti a kompetencím. Dále je vymezena edukace žáků se speciálními …moreAbstract:
The bachelor's thesis revolves around the burnout syndrome among special educators. The main goal is to find out the amount of presence of the burnout syndrome among special educators, who are working in special primary schools. In the theoretical part of the work are defined the key concepts. An independent chapter is dedicated to special educators, their profession and competence. Further, we define …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Gabriela Lešáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LEVINSKÁ, Šárka. \textit{Syndrom vyhoření u speciálních pedagogů}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2023. Available from: https://theses.cz/id/fzrl8u/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Levinská, Šárka. Syndrom vyhoření u speciálních pedagogů. Liberec, 2023. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Šmída, J.
22/4/2023