Inovace corporate identity společnosti ZJP, s.r.o. – Bc. Eva Janků
Bc. Eva Janků
Diplomová práce
Inovace corporate identity společnosti ZJP, s.r.o.
Inovation of Corporate Identity in Company ZJP, s.r.o.
Anotace:
Cílem této práce je inovace corporate identity společnosti ZJP, s.r.o. Zvolené téma bylo řešeno za pomoci analýzy corporate identity a situační analýzy podniku. Z těchto analýz vyplynuly slabé stránky, které vyžadují zlepšení a vytvořily tak podklad pro návrhy v projektové části. V projektové části byly navrženy zlepšení, které povedou k inovaci a tedy k zlepšení celkového stavu corporate identity …víceAbstract:
This thesis is aiming to innovate corporate identity of ZJP s.r.o. The topic was solved by analysis of corporate identity and situational analysis. Results have shown weaknesses that will need improvement and it created the base for suggestions in project part. Each part of the project were submitted by cost, risk, and time analysis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Janků, Eva. Inovace corporate identity společnosti ZJP, s.r.o.. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management
Práce na příbuzné téma
-
Elektronická komunikace: Jak naučit studenty základy firemní e-mailové komunikace
Kamila Selby -
Firemní komunikace v podniku služeb
Kateřina Dvořáková -
Sociální síť Facebook jako efektivní nástroj firemní komunikace
Hana Sénášiová -
Firemní komunikace v hotelnictví
Zuzana Zátopková -
Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava
Petr Fridrich -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Firemní kultura a firemní komunikace
Michaela Černá -
Firemní kultura a firemní komunikace
Alexandra Polejová