Lukáš Matoušek

Bachelor's thesis

Analýza marketingové a komunikační strategie společnosti RegioJet a.s. a srovnání konkurenčního prostředí na železniční trati Praha-Olomouc

Analysis of marketing and communication strategy of the company RegioJet a.s. and comparison of the competitive environment on the railway line Prague-Olomouc
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové a komunikační strategie českého železničního dopravce RegioJet a srovnání konkurenčního prostředí na železniční trati z Prahy do Olomouce. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní marketingové pojmy, jejichž pochopení a správná interpretace jsou nezbytné pro část empirickou. Dále se práce v oblasti teorie zabývá marketingovými komunikacemi a marketingem …more
Abstract:
The aim of this Bachelor's Thesis is to analyze the marketing and communication strategy of the Czech passenger train operator RegioJet and to compare the competitive environment on the railway line between Prague and Olomouc. Basic terms, the understanding and correct interpretation of which is essential for the empirical part, are explained in the theoretical part. Further, the theory deals with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2013
  • Supervisor: Jitka Odehnalová
  • Reader: Jitka Najmanová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/63657