Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku – Bc. Jan Brabec
Bc. Jan Brabec
Bachelor's thesis
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na aplikování SWOT analýzy na daný podnik pro určení jeho konkurenceschopnosti a pozice na trhu. Tímto podnikem je společnost FERT a.s., která je menší společností s nepříliš známou značkou. Práce popisuje tvorbu a následnou aplikaci SWOT analýzy včetně strategií z této analýzy vycházejících, podle kterých by se měl podnik v budoucnu řídit, aby udržel svoji konkurenční …viacAbstract:
This thesis is focused on applying the SWOT analysis for the company to determine its competitiveness and market position. This company is now FERT as that is smaller by a little known brand. This thesis describes the development and subsequent application of SWOT analysis, including strategies based on this analysis, according to which the company should follow in the future to maintain its competitive …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ybxo0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Vít Hinčica, Ph.D.
- Oponent: Ing. Adéla Pražáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Situační analýza jazykové agentury ADAM s.r.o.
Jana Černá -
Situační analýza podniku Cukrárna - Radek Máj
Marcela Májová -
Marketingová situační analýza společnosti GPD CB s. r. o.
Eva Pšikalová -
Marketingová situační analýza knihkupectví Gregorius České Budějovice
Ivana Klomfarová -
Analýza interní a externí komunikace ve vybraných hotelech
Nikola Klégrová -
Marketingová situační analýza vybraného podniku
Michaela Simandlová -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Šárka Pešičková