Projekt efektivní internetové komunikace společnosti OMD Czech, a.s. – Bc. Hana KULÍSKOVÁ
Bc. Hana KULÍSKOVÁ
Master's thesis
Projekt efektivní internetové komunikace společnosti OMD Czech, a.s.
Project of effective internet communication of OMD Czech, a.s.
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá projektem efektivní internetové komunikace společnosti OMD Czech, a.s., který by měl vést k lepšímu využití propagačních prostředků na interne-tu. Teoretická část pojednává o internetu jako takovém, marketingové komunikaci a mar-ketingovém výzkumu. Podstatou praktické části je analýza internetových komunikačních kanálů společnosti a nástrojů využívaných internetovým oddělením …viacAbstract:
This master thesis deals with project of effective internet communication of OMD Czech, a.s. which can lead to the better advertising on the internet. The theoretical part discusses about internet, marketing communication and marketing research. The analytical part in-cludes analysis of communication channels and internet tools used by internet department for clients. The project part should bring …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
12386
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KULÍSKOVÁ, Hana. Projekt efektivní internetové komunikace společnosti OMD Czech, a.s.. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum jako opora strategického řízení kulturních institucí
Šárka Kolejková -
Marketingový výzkum vybraného produktu
Sabrina Pilátová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum jako prostředek ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelu
Valeriia Onishchenko -
Marketingový výzkum jako nástroj k analýze trhu finančních produktů v době hospodářské recese
Pavel Suchyňa -
Marketingový mix vybraného podniku
Simona Mácková -
Obalový a grafický design jako marketingový nástroj
Radka Ledecká