Mezipodnikové srovnání finančních ukazatelů vybraných obchodních řetězců v České republice – Miloslav Merunka
Miloslav Merunka
Diplomová práce
Mezipodnikové srovnání finančních ukazatelů vybraných obchodních řetězců v České republice
Financial corporate benchmarking of selected retail chains in the Czech Republic
Anotace:
Práce obsahuje finanční analýzu a vzájemné mezipodnikové srovnání vybraných klíčových maloobchodních řetězců působících v České republice. Práce hodnotí devět společností v časovém období 2000 až 2006 z pohledu jejich tržeb, ziskovost, struktury aktiv a pasiv, likvidity a obrátkovosti zásob. Finanční analýza je provedena nejen pro jednotlivé společnosti, ale také podle typu maloobchodní jednotky, který …víceAbstract:
This thesis contains a financial analysis and corporate benchmarking of key retail chains operating in the Czech Republic. The thesis evaluates nine companies in the years 2000 -- 2006 in the view of their sales, profitability, assets and liabilities, liquidity and inventory turnover. The financial analysis was done not only for the subjected companies, but also according to the store type that is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14392
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: František Drozen
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14392
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání kvality maloobchodních řetězců
Lukáš Lyčka -
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
Klára Petrů -
Srovnání maloobchodní sítě v České republice a ve Velké Británii
Ondřej Janoštík -
Úloha maloobchodní značky v marketingové komunikaci obchodní firmy
Lenka Schettlová -
Srovnání marketingové komunikace na socilních sítích obchodních řetězců
Jarmila Šindelářová -
Využití sociálních médií v marketingu maloobchodního řetězce
Lucie Rožková -
Assessment of Financial Position of Selected Company by Financial Analysis Methods
Chuyue Zhang -
Assessment of the financial position of Kofola ČeskoSlovensko by the financial analysis methods
Dzenita Mujanovic