Propagační strategie prodeje nábytku MEF – Martin Patera
Martin Patera
Bakalářská práce
Propagační strategie prodeje nábytku MEF
Anotace:
Propagace, šitá na míru konkrétní firmě, vychází zcela z marketingových cílů firmy a z marketingového mixu. Cílem propagace ( a to cílem jediným ) je komunikační cíl, jehož podstatou je předání určité informace zákazníkovi, rozšíření jeho znalosti, zvýšení známosti značky, vytvoření vhodné asociace atd. Komerční komunikace ( propagace ) je užším pohledem na marketingové komunikace. Zahrnují aktivity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/1622
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2007
- Vedoucí: Milan Puchýř
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/1622
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a propagace amatérského fotbalového klubu
Tomáš Roza -
Do jaké míry má propagace a marketing vliv na úspěch filmu v české kinematografii.
Vojtěch Kajer -
Marketing a propagace společnosti poskytující překladatelské služby v ČR.
Miroslava Janků -
Marketing a propagace střední školy
Nikola Hönigová -
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá -
Marketing a propagace státního hradu Pernštejn
Renáta Bednářová -
Marketing a propagace úpolových sportu v ČR
Tomáš Buchta -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová