Martin Patera

Bakalářská práce

Propagační strategie prodeje nábytku MEF

Anotace:
Propagace, šitá na míru konkrétní firmě, vychází zcela z marketingových cílů firmy a z marketingového mixu. Cílem propagace ( a to cílem jediným ) je komunikační cíl, jehož podstatou je předání určité informace zákazníkovi, rozšíření jeho znalosti, zvýšení známosti značky, vytvoření vhodné asociace atd. Komerční komunikace ( propagace ) je užším pohledem na marketingové komunikace. Zahrnují aktivity …více
 

Klíčová slova

propagace marketing
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2007
  • Vedoucí: Milan Puchýř

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/1622