Marketingová strategie stavebního podniku – Ing. Jan Marek
Ing. Jan Marek
Bakalářská práce
Marketingová strategie stavebního podniku
Anotace:
Předmět bakalářské práce je zaměřen na vypracování vhodné marketingové strategie nově založené stavební společnosti Iventon Bohemia, spol. s.r.o.. Bakalářská práce tak zdůrazňuje důležitost a potřebu marketingové strategie u nově vzniklého podniku ještě před jeho vstupem na trh. Marketingová strategie tak povede k úspěšnému řízení firmy včetně dosažení stanovených cílů. Vnitřní prostředí podniku zkoumám …víceAbstract:
Course work is aimed at developing appropriate marketing strategies newly formed construction company Iventon Bohemia limited company. Bachelor thesis emphasizes the importance of marketing strategy and the need for a newly established company before its entry to the market. Marketing Strategy and will lead to the successful management of the company, including achieving the goals. The internal business …víceKlíčová slova
Poslání vize marketingová strategie STEP analýza Porterův model pěti konkurenčních sil Analýza atraktivity odvětví a konkurentů strategická mapa SWOT analýza. Mission Vision marketing strategy STEP analysis Porter's five forces model analysis of the attractiveness of the industry and competitors the strategic map SWOT analysis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ayrqq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2012
- Vedoucí: Ing. Jiří Vlk
- Oponent: Ing. Květa Bilanská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Stavitelství / XStavební management
Práce na příbuzné téma
-
The comparison of the phonetic systems of the different types of British English accents, and the analysis of the British actors' pronunciation in the TV show "Doctor Who"
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
The comparison of the sound system of British and American Standard English, and the analysis of the pronunciation of German Deutsche Welle reporters
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of reduplication in translations of the Dream in the Red Chamber
Kristýna Červinková -
Assessment Of The Investment Attractiveness Of The Enterprise
Eduard Inhorin -
The Attractiveness of the Central and Eastern European Region from the Perspective of Buyout Funds
Tomáš Lang -
Assessment of the Financial Position and Performance of the Chosen Companies Operating in the Poultry Farming Industry in the Russian Federation
Tatiana Kareeva -
Innovation and Creativity as a source of competitive advantage in the petroleum industry
Victoria Nikolaeva