Ing. Jan Marek

Bakalářská práce

Marketingová strategie stavebního podniku

Anotace:
Předmět bakalářské práce je zaměřen na vypracování vhodné marketingové strategie nově založené stavební společnosti Iventon Bohemia, spol. s.r.o.. Bakalářská práce tak zdůrazňuje důležitost a potřebu marketingové strategie u nově vzniklého podniku ještě před jeho vstupem na trh. Marketingová strategie tak povede k úspěšnému řízení firmy včetně dosažení stanovených cílů. Vnitřní prostředí podniku zkoumám …více
Abstract:
Course work is aimed at developing appropriate marketing strategies newly formed construction company Iventon Bohemia limited company. Bachelor thesis emphasizes the importance of marketing strategy and the need for a newly established company before its entry to the market. Marketing Strategy and will lead to the successful management of the company, including achieving the goals. The internal business …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2012
  • Vedoucí: Ing. Jiří Vlk
  • Oponent: Ing. Květa Bilanská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích