Role asistenta pedagoga při podpoře pozitivního klimatu v inkluzivní třídě základní školy – Bc. Sabina Křížová
Bc. Sabina Křížová
Diplomová práce
Role asistenta pedagoga při podpoře pozitivního klimatu v inkluzivní třídě základní školy
The role of the teaching assistant in inklusive classroom of elementary school
Anotace:
Práce je zaměřena na roli asistentů pedagoga při vzdělávání žáků se specifickými potřebami na 1.stupni základních škol hlavního vzdělávacího proudu z pohledu intaktních. Teoretická část se věnuje speciální pedagogice a inkluzivnímu vzdělávání s jeho terminologickým a legislativním vymezením. Dále je zpracována oblast poradenského systému v České republice. Podrobněji se práce věnuje podpůrným opatřením …víceAbstract:
The thesis focus on the role of teaching assistants in the education of pupils with special educational needs in inclusive classes in mainstream school. Theoretical part is decided to special and inclusive education with its terminology and legislative definition, comprehensive care for individuals with special educational needs. In the next part the thesis deals with more detail about support measures …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uux5z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2021
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Oponent: doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ