Bc. Sabina Křížová

Diplomová práce

Role asistenta pedagoga při podpoře pozitivního klimatu v inkluzivní třídě základní školy

The role of the teaching assistant in inklusive classroom of elementary school
Anotace:
Práce je zaměřena na roli asistentů pedagoga při vzdělávání žáků se specifickými potřebami na 1.stupni základních škol hlavního vzdělávacího proudu z pohledu intaktních. Teoretická část se věnuje speciální pedagogice a inkluzivnímu vzdělávání s jeho terminologickým a legislativním vymezením. Dále je zpracována oblast poradenského systému v České republice. Podrobněji se práce věnuje podpůrným opatřením …více
Abstract:
The thesis focus on the role of teaching assistants in the education of pupils with special educational needs in inclusive classes in mainstream school. Theoretical part is decided to special and inclusive education with its terminology and legislative definition, comprehensive care for individuals with special educational needs. In the next part the thesis deals with more detail about support measures …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2021
  • Vedoucí: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
  • Oponent: doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta