Proces učení spotřebitele a zapamatování reklamy – Bc. Kateřina Lipavská
Bc. Kateřina Lipavská
Bakalářská práce
Proces učení spotřebitele a zapamatování reklamy
Learning process of consumer and memorization of advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá procesem učení spotřebitele a zapamatováním reklam. Teoretická část popisuje kognitivní procesy, psychologii marketingu, předsudky, stereotypy a asociacemi v marketingu a v neposlední řadě reklamou. Praktická část zjišťuje míru zapamatování reklam po opakovaném přehrávání prostřednictvím dotazníkového šetření. Součástí dotazníku je dále inteligenční test WAIS-R. Cílem práce …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the learning process of customer and memorization of advertising. The theoretical part describes the cognitive process, psychology of marketing, prejudices, stereotypes and associations in marketing and last but not least advertising. The practical part detects the level of memorization of advertising after repeated playback trough a questionnaire survey. The questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f9l3q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Umělá inteligence v moderním marketingu –analýza vybraných případů
Caroline Novitskaia -
Efektivita in-store marketingu z pohledu psychologie
Valérie Štursová -
Popularizace psychologie – teorie a praxe
Petr Doležal -
Podprahová reklama z pohledu psychologie
Lenka Kafková -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná