Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na periodika – Bc. Adriana ŠNAJDROVÁ
Bc. Adriana ŠNAJDROVÁ
Bachelor's thesis
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na periodika
Creative advertising strategy in Czech TV advertising for periodicals
Anotácia:
Jedním z faktorů úspěšné reklamy je kreativní strategie navazující na strategii marketingo-vou. Kreativní strategie se skládá z pěti dílčích částí, které se navzájem ovlivňují a společně podmiňují originalitu a úspěšnost reklamy. Tato práce se zabývá reklamní kreativní strategií v české televizní reklamě na periodika. Teoretická část poskytuje náhled do obecných zásad a charakteristik této problematiky …viacAbstract:
One of the factors of a successful commercial is creative strategy, which follows good marketing strategy. Creative strategy consists of 5 parts that interact with each other and together make the originality and success of the commercial. This thesis deals with advertising creative strategy in Czech television commercials for periodicals. The Theoretical part provides an insight into general principles …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor:
13638
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠNAJDROVÁ, Adriana. Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na periodika. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě
Veronika KUČEROVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
Pavel PÍBIL -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
Kamila GREGOŘICOVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
Lada VÁŇOVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
Aleš FILIP -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
Jindřich BENKO -
Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy
Veronika SATINSKÁ -
Reklamní kreativní strategie různých produktových kategorií jako součást marketingového plánu podniku
Eliška KUBÍČKOVÁ