Prostředky marketingové komunikace pro seniory – Bc. Eliška Pěničková
Bc. Eliška Pěničková
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Means of marketing communication for seniors
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce se věnuje marketingové komunikace a jednotlivým nástrojům marketingového a komunikačního mixu. Dále se zaměřuje na specifika seniora jak z pohledu spotřebitele, tak z pohledu demografického stárnutí či typických nemocí ve stáří a také se snaží přiblížit marketingovou komunikaci ve farmaceutickém průmyslu, jak z všeobecného hlediska, tak z hlediska konkrétní farmaceutické …víceAbstract:
The theoretical part of the thesis deals with marketing communication and individual tools of marketing and communications mix. It also focuses on the specifics of how seniors from a consumer perspective and from the perspective of demographic again or typical diseases in old age and also trying to approach marketing communications in the pharmaceutical industry, both generally and in term of specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e1clw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Sugandha Tikoo -
Vývojové tendence ve světovém farmaceutickém průmyslu a marketing farmaceutických firem s důrazem na farmaceutický průmysl Francie
Petra Samková -
Inovativnost a marketing onkologických léčiv na trzích Visegrádské čtyřky
Michaela Míková -
The process of a medicinal product entering the Czech market - Factors affecting the marketing authorisation holders' willingness to enter the Czech market
Magdalena Marie Podrazilová -
Marketing vybraných farmaceutických produktů - případová studie na základě osobní empirie obchodního reprezentanta
Šárka Gregorková -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Veronika Hrozová Kotoučová -
Léková politika produktu a marketing
Michaela Kosternová -
Marketing ve farmaceutickém sektoru zdravotnického systému
Markéta Koláčková