Aplikace totální komunikace v edukaci dětí se souběžným postižením více vadami – Bc. Věra Rýdlová, DiS.
Bc. Věra Rýdlová, DiS.
Bakalářská práce
Aplikace totální komunikace v edukaci dětí se souběžným postižením více vadami
Application of total communication in education of children with combined disability
Anotace:
Bakalářská práce „Aplikace totální komunikace v edukaci dětí se souběžným postižením více vadami“ pojednává o problematice užívání rozdílných komunikačních systémů, jejich možnému souběžnému působení a úskalím, které to s sebou přináší. Bakalářská práce se zabývá otázkami a pochopením toho, co je to kombinované postižení a jak lze chápat pojem totální komunikace. Zaobírá se vybranými komunikačními …víceAbstract:
The bachelor thesis “Application of total communication in education of children with combined disability” deals with a problem of the use of different communication systems, their possible concurrent effects and pitfalls it brings. The Bachelor thesis deals with questions and understanding of what is a combined disability and how can we understand the concept of total communication. It deals with …víceKlíčová slova
Alternativní a augmentativní komunikace narušená komunikační schopnost kombinované postižení totální komunikace piktogramy český znakový jazyk znakovaná čeština prstová abeceda. Alternative and augmentative communication impaired communication ability combined disability total communication pictograms Czech sign language signed Czech finger language.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/czmlf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová