Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků – Bc. Pavlína Hajzlová
Bc. Pavlína Hajzlová
Diplomová práce
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Marketing Research Customer Satisfaction
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem ve firmě BANG výrobky z pletené kůže a provazů. Cílem práce je analyzovat spokojenost zákazníků této firmy a navrhnout případné změny a opatření. V diplomové práci byla použita metoda písemného a elektronického dotazování.Abstract:
This bachelor thesis deals with customer satisfaction marketing research of the BANG braided leader and rope products. The aim is to analyze the customer satisfaction of this company and propose such amendments and measures. In this thesis method was used written and electronic interviews.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hajzlová, Pavlína. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Pardubice, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Spokojenost zákazníka v maloobchodě
Štěpánka Jakubcová -
Spokojenost zákazníka.
Eva Šťastná -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková