Marketingový průzkum trhu společnosti Tescoma s.r.o.-Severní Morava – Bc. Marián OLEJ
Bc. Marián OLEJ
Bachelor's thesis
Marketingový průzkum trhu společnosti Tescoma s.r.o.-Severní Morava
The market research of the Tescoma l.t.d. - the North Moravia
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového průzkumu trhu. Pod záštitou společnosti Tescoma s.r.o. bylo jako cíl výzkumu, potažmo bakalářské práce, definováno zjištění informovanosti veřejnosti o firmě a jejích produktech a rovněž vyjádření názorů, postojů a preferencí obyvatel, žijících na území Severní Moravy, v aktuálním časovém úseku červenec, srpen 2005. Analýza, vyhodnocení a prezentace …moreAbstract:
This submitted work deal with the dilemma of market research. The aim of my bachelor work was defined as findings awareness of public about the company Tescoma l.t.d.and its products and pronouncement of opinions, attitudes and preferences of inhabitants, who live in the territory of North Moravia, as well. This took place during the months July, August 2005.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2005
Accessible from:: 9. 12. 2005
Identifier:
2491
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OLEJ, Marián. \textit{Marketingový průzkum trhu společnosti Tescoma s.r.o.-Severní Morava}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2005. Available from: https://theses.cz/id/g0zokr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
OLEJ, Marián. Marketingový průzkum trhu společnosti Tescoma s.r.o.-Severní Morava. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum
Dana Kammererová -
Marketingový výzkum
Ludmila Novotná -
Marketingový výzkum
Markéta Střížová -
Marketingový výzkum (pro firmu, organizaci, aktuální zadaný problém)
Andrea Kováčová -
Primární marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Jiří Formánek -
Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Ladislav Čáp -
Marketingový výzkum horských bud v Krkonoších
Michaela Pospíšilová