BcA. Mária Žilecká

Diplomová práce

Úloha hudby v reklamě

The role of music in advertisement
Anotace:
Diplomová práce „Úloha hudby v reklamě“ pojednává o důležitosti a využití hudební složky v televizní reklamě. Cílem této teoretické práce je obohatit tuto problematiku o nové poznatky z odborných výzkumů, které doposud nejsou reflektovány v českém jazyce. Práce postupně popisuje reklamu, využití psychologických poznatků v reklamě a následně se věnuje nejdůležitější části, a to samotné hudbě v reklamě …více
Abstract:
The diploma thesis "The role of music in advertisement" deals with the importance and the use of the musical component in television advertising. The aim of the thesis is to enrich this issue with new findings from scientific researches, which are not reflected in the czech language. The work gradually describes advertising, the use of psychological knowledge in advertising, and then focuses on the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Andrea Mikotová, Ph.D.
  • Oponent: MgA. Zuzana Lukášová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakulta
https://is.jamu.cz/th/sc1tq/