BcA. Mária Žilecká
Diplomová práce
Úloha hudby v reklamě
The role of music in advertisement
Anotace:
Diplomová práce „Úloha hudby v reklamě“ pojednává o důležitosti a využití hudební složky v televizní reklamě. Cílem této teoretické práce je obohatit tuto problematiku o nové poznatky z odborných výzkumů, které doposud nejsou reflektovány v českém jazyce. Práce postupně popisuje reklamu, využití psychologických poznatků v reklamě a následně se věnuje nejdůležitější části, a to samotné hudbě v reklamě …víceAbstract:
The diploma thesis "The role of music in advertisement" deals with the importance and the use of the musical component in television advertising. The aim of the thesis is to enrich this issue with new findings from scientific researches, which are not reflected in the czech language. The work gradually describes advertising, the use of psychological knowledge in advertising, and then focuses on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/sc1tq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Andrea Mikotová, Ph.D.
- Oponent: MgA. Zuzana Lukášová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/sc1tq/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Hudební fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební produkce
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování a marketing
Kateřina Cibochová -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Influencer marketing - cross-cultural study
Tuan Vu Dao -
Marketing ve virtuálním prostředí a jeho vliv na spotřebitelské chování hráčů
Matěj Schamberger -
Marketing firmy z pohledu behaviorální ekonomie
Kateřina Písaříková -
Marketing podle trendů spotřebitelského chování
Adam Šrámek