Specifika školního hodnocení v primárním vzdělávání – Nela SOLNICKÁ
Nela SOLNICKÁ
Diplomová práce
Specifika školního hodnocení v primárním vzdělávání
Assessment in Primary Education
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na specifika školního hodnocení v primárním vzdělávání. První část práce se zabývá teoretickým vymezením pojmů vztahujících se k danému tématu, jako jsou kritéria hodnocení, jeho typy, metody, funkce, sebehodnocení, a především formy hodnocení, u kterých je pozornost věnována zejména klasifikaci a hodnocení slovnímu. Empirická část se poté zaměřuje na praktický výzkum …víceAbstract:
This thesis is concentrated on specifics of school evaluation at primary education. The first part of the thesis deals with theoretical definition of terms connected with concrete topics, such as evaluation criterias, its types, methods, functions, self-evaluation and mainly forms of evaluation where classification and verbal evaluation is mainly solved. The empirical part is concentrated on practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2022
- Vedoucí: doc. Mgr. et Mgr. Alena Seberová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOLNICKÁ, Nela. Specifika školního hodnocení v primárním vzdělávání. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Komparace edukačních systému Srí Lanky a České Republiky se zaměřením na primární vzdělávání
Kristýna Blažková -
Mezipředmětové souvislosti mezi matematickou a čtenářskou gramotností se zaměřením na 2. období primární školy
Jana RYBAŘÍKOVÁ -
Pojetí slovního hodnocení a hodnocení známkou na 1 stupni ZŠ
Monika WRÓBLEWSKÁ -
Školní hodnocení žáků 1. stupně ZŠ očima rodičů
Martina Bursíková Koldánová -
Metody a formy hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Nikola Doležalová -
Formy a metody hodnocení žáků v hodinách českého a francouzského jazyka
Svatava Lévová -
Metody a formy hodnocení na 2. stupni základní školy
Nikola Pekárková -
Metody a formy hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Andrea Kalousová