Hodnotící postoje učitelů k žákům s problémovým chováním a poruchami chování na střední škole – Mgr. Bc. Kamil Naščak
Mgr. Bc. Kamil Naščak
Diplomová práce
Hodnotící postoje učitelů k žákům s problémovým chováním a poruchami chování na střední škole
Assessment Attitudes of Teachers towards Pupils with Behavioural Problems and Behavioural Disorders at Upper Secondary Technical School
Anotace:
Diplomová práce “Hodnotící postoje učitelů k žákům s problémovým chováním a poruchami chování na střední škole“ se věnuje problematice hodnotících postojů učitelů a učitelů odborného výchovy vůči žákům (včetně žáků s problémovým chováním a poruchami chování) na střední škole technického zaměření. Nahlíží na toto téma z hlediska inkluzivního konceptu speciální pedagogiky se zaměřením na kvalitu života …víceAbstract:
The final thesis “Assessment Attitudes of Teachers towards Pupils with Behavioural Problems and Behavioural Disorders at Upper Secondary Technical School” focuses on the issue of assessment attitudes of teachers and teachers of specialized (professional) training towards pupils (including pupils with problem behaviour and behavioural disorders) at upper secondary technical school. It presents this …víceKlíčová slova
etopedie speciální pedagog dítě v riziku poruchy chování vzdělávání učitel postoj atribuce resilience žáci se speciálními vzdělávacími potřebami ethopedy special education teacher youth at risk behavioural disorders education teacher attitude atribution pupils with special educational needs
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j3eg8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2013
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA