Analýza komunikace firmy adidas na sociálních sítích – Michaela Kofrová
Michaela Kofrová
Diplomová práce
Analýza komunikace firmy adidas na sociálních sítích
Analysis of communication of adidas Company on social media
Anotace:
Diplomová práce se zabývá společností adidas ČR, s.r.o. a její komunikací na sociálních sítích. Cílem práce je analyzovat komunikaci společnosti adidas ČR, s.r.o. na sociálních sítích a doporučit návrhy na zlepšení a zefektivnění komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž teoretická část má za cíl vymezit sociální média a jejich postavení v marketingových strategiích firem. V analytické …víceAbstract:
The Master's thesis focuses on adidas ČR, s.r.o. and its communication on social media. The aim of this thesis is to analyze communication of adidas Company on social media and to recommend proposals for improvement and how to be more effective. The thesis is divided into two parts. First theoretical part defines social media and its position in marketing strategies of companies. In the analytical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44438
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2015
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Petra Hájková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44438
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Social Media Strategy Creation for Selected Company
Maksym Zhohlo -
Social Media as a tool in marketing strategy
Alla Strakhova -
Use of agile marketing and social media to enhance website traffic volume and social networks account frequency exposure for SME's
Maria Ravoeva -
Social Networks as a tool for marketing strategy - A case study of Mercedes Benz
Juan Pablo Castro Mamani