Martina TICHÁ
Bakalářská práce
Hudba v reklamě
Music in Advertising
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části - část teoretickou, která pojednává nejprve o funkci reklamy, její historii a vývoji obecně, dále o významu hudby a způsobu jejího využití v reklamě a nakonec také o reklamě v USA, neboť právě Spojené státy jsou v oblasti reklamní tvorby světovou velmocí. Probíhá zde řada zajímavých výzkumů v oblasti reklamy a marketingu, sleduje se chování zákazníka ve spojitosti …víceAbstract:
The bachelor thesis is divided into two parts - first, theoretical part describes the functions, history and developments of advertisement, the significance of music and its use in advertisement. It also describes advertisement it the USA, as the country is the world leader in the field of advertisement. A lot of interesting research focusing on advertisement and marketing is carried out there, as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Eva Novotná
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TICHÁ, Martina. Hudba v reklamě. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Popularizace hudby a organizace hudebního života
Práce na příbuzné téma
-
Hudba a zvuk v televizní reklamě
Pavel Hořejš -
Hudba v televizních reklamách a její možné působení na diváka
Lucie Kalandříková -
Využití klasické hudby v reklamě v rádiu a televizi
Barbora Hamáčková -
Populární hudba v reklamě
Anna Hunáková -
Analýza hudby v rádiových reklamách a její možné působení na posluchače
Lucie Kalandříková -
Hudba v reklamě a její působení na vybrané cílové skupiny
Jana Vaňková -
Úloha hudby v reklamě
Mária Žilecká -
Hudba v reklamě
Kristýna Edingerová