Projekt rebrandingu destinační značky České republiky: příčiny, průběh a srovnání s destinační značkou Slovinsko – Markéta Diblíková
Markéta Diblíková
Diplomová práce
Projekt rebrandingu destinační značky České republiky: příčiny, průběh a srovnání s destinační značkou Slovinsko
Project of Rebranding the Czech Republic destination: reasons, development, and a comparison to the Slovenian destination brand
Anotace:
Ačkoliv byl v minulosti brandový koncept predominantně určen produktům a službám, destinace cestovního ruchu zaměřily svou pozornost na tuto teorii, aby využily některá zjištění k podpoře své dlouhodobé strategie a především pro konkurenční výhodu. Na základě znalostí, které byly obdrženy, došlo k vyhodnocení úspěšnosti nových značek "I Feel Slovenia" a "Česko: země příběhů" v destinacích Slovinsko …víceAbstract:
Although the concept of branding used to be predominantly designed for products and services, tourism destinations have been turning to the theory to apply some of the findings in order to support their long-term strategy and primarily to achieve the competitive advantage. Based on the knowledge received, the success of new brands "I Feel Slovenia" and "Czech Republic: Land of Stories" in destinations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39077
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2013
- Vedoucí: Jana Valentová
- Oponent: Jan Herget
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DIBLÍKOVÁ, Markéta. \textit{Projekt rebrandingu destinační značky České republiky: příčiny, průběh a~srovnání s~destinační značkou Slovinsko}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/g1hz1x/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39077
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Denisa Vršková -
Konkurenceschopnost vybrané destinace cestovního ruchu
Blanka Ježková -
Možnosti rozvoje hyperturistické destinace cestovního ruchu
Martin Remiáš -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Tereza Radová -
Autenticita jako významný faktor rozvoje vybrané destinace cestovního ruchu
Alžběta Hochmanová