Nikola Hönigová

Diplomová práce

Marketingová studie vybrané turistické destinace - Budějovicko

Marketing study of selected tourist destination - Budějovicko
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou studií destinace Budějovicko. Hlavním cílem je zanalyzovat marketingové prostředí destinace a na základě zjištěných skutečností následně zformulovat návrhy a doporučení. Práce je rozdělena na 7 hlavních kapitol. První kapitola obsahuje teoretický rámec a představuje pojmy destinace cestovního ruchu, destinační management a marketing destinace cestovního …více
Abstract:
The diploma thesis examines the marketing environment of the tourist destination Budějovicko. The aim of this thesis is to analyze the marketing environment of the destination and then formulate suggestions and recommendations based on the findings. The diploma thesis is divided into seven main chapters. The first chapter defines a theoretical framework and introduces the concepts of tourism destination …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2022
  • Vedoucí: Jiří Vaníček
  • Oponent: Blanka Bejdáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87555