Marketingová studie vybrané turistické destinace - Budějovicko – Nikola Hönigová
Nikola Hönigová
Diplomová práce
Marketingová studie vybrané turistické destinace - Budějovicko
Marketing study of selected tourist destination - Budějovicko
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou studií destinace Budějovicko. Hlavním cílem je zanalyzovat marketingové prostředí destinace a na základě zjištěných skutečností následně zformulovat návrhy a doporučení. Práce je rozdělena na 7 hlavních kapitol. První kapitola obsahuje teoretický rámec a představuje pojmy destinace cestovního ruchu, destinační management a marketing destinace cestovního …víceAbstract:
The diploma thesis examines the marketing environment of the tourist destination Budějovicko. The aim of this thesis is to analyze the marketing environment of the destination and then formulate suggestions and recommendations based on the findings. The diploma thesis is divided into seven main chapters. The first chapter defines a theoretical framework and introduces the concepts of tourism destination …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87555
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2022
- Vedoucí: Jiří Vaníček
- Oponent: Blanka Bejdáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87555
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Role of Destination Management in Contemporary Tourism Industry
Ria Bridová -
Sustainable tourism development in context of destination management in a fast growing destination - a case of PHU QUOC Island, Vietnam
Hieu Minh Vu -
Tourism Destination Governance - případová studie Francie a Česká republika
Dorota Priečinská -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Využití principu 3E pro hodnocení výkonnosti organizace destinačního managementu
Dominika Charvátová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Organizace destinačního managementu na oblastní úrovni v Česku
Tereza Vašková