Role módního průmyslu v kinematografii z hlediska marketingu – Polina Molokojedova
Polina Molokojedova
Bakalářská práce
Role módního průmyslu v kinematografii z hlediska marketingu
The Role of the Fashion Industry in Cinematography from a Marketing Perspective
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá propojením módního průmyslu a kinematografie z marketingového hlediska a analyzuje, jak je móda strategicky začleněna do filmových narativů a jak tento vztah ovlivňuje budování značky, spotřebitelské chování a kulturní trendy. Studie je strukturována do několika tematických částí, které se zabývají klíčovými aspekty této dynamické interakce. Teoretická část představuje …víceAbstract:
This bachelor’s thesis explores the interconnection between the fashion industry and cinematography from a marketing perspective, analyzing how fashion is strategically integrated into film narratives and how this relationship influences branding, consumer behavior, and cultural trends. The study is structured into several thematic sections, addressing key aspects of this dynamic interaction. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Vladimíra Khelerová, CSc.
- Oponent: Marie Hesková, doc. Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Fashion marketing
Práce na příbuzné téma
-
České oděvní blogy jako nástroj product placementu
Dominika Lukášová -
Proč a jak? Podpora kinematografie ve Francii
Lucia Mészárosová -
Spolupráce Československa a Vietnamu v oblasti kinematografie
Nguyet Nguyenová -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Kateřina Rohová -
Plus size modelky a inkluzivní marketing v marketingové komunikaci dámských módních značek.
Patricie Valíčková -
Collaborative marketing v módnom priemysle: Spolupráce medzi značkami, celebritami a dizajnérmi
Bianka Križanová -
Fashion marketing - Efektivita a vliv influencerů v módním průmyslu
Kristýna Poláčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses g1usi3 g1usi3/2
13. 4. 2025