Regulace reklamy pro děti a mladistvé v České republice a Evropské unii – Elizabeth JÍROVÁ
Elizabeth JÍROVÁ
Bachelor's thesis
Regulace reklamy pro děti a mladistvé v České republice a Evropské unii
Regulation of Advertising to Children and Adolescents in the Czech republic and the European Union
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá reklamou cílenou na dětské publikum a její regulací v České republice i v rámci Evropské unie. V úvodní teoretické části je v první řadě přiblížena obecná definice reklamy, její funkce ve společnosti a je zde pojednáno také o procesu reklamní komunikace. Další kapitoly se týkají vymezení historie regulace reklamy v českých zemích, definice ústředních pojmů (děti a mladiství …viacAbstract:
This bachelor thesis is specialized in children´s advertising, and its regulation in the Czech Republic and the European Union. At first, in opening theoretical part, is zoomed general definition of advertising, its function in society and after that there is discussed about process of advertising communication. Other chapters are concentrated on history of regulation advertising in Czech lands, the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zverejniť od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Marek Šebeš, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JÍROVÁ, Elizabeth. \textit{Regulace reklamy pro děti a mladistvé v České republice a Evropské unii}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Education. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/g2aczg/.
Jak správně citovat práci
JÍROVÁ, Elizabeth. Regulace reklamy pro děti a mladistvé v České republice a Evropské unii. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Zu-SVu-SZu
Práce na příbuzné téma
-
Reklama - právní úprava a samoregulace v ČR a SR
Alena Bláhová -
Regulace reklamy zaměřené na děti a mladistvé
Iveta Koláříková -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ -
Právní regulace reklamy z pohledu ochrany dětí a mládeže
Lucie Zikmundová -
Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku
Zuzana Jurčíková -
Reklama a její vliv na děti
Aneta KRNÁČOVÁ -
Etika reklamní komunikace - děti a reklama
Markéta DOLEŽALOVÁ -
Vlivy médií a reklamy na děti jako spotřebitele
Sandra Márová
Názov
Vložil
Vložené
Práva