Nasazení agilních a štíhlých principů v oblasti řešení ITIL Service Desk – Bc. Zdeněk FUCHS
Bc. Zdeněk FUCHS
Diplomová práce
Nasazení agilních a štíhlých principů v oblasti řešení ITIL Service Desk
Implementing agile and lean principles in ITIL Service Desk solutions
Anotace:
Práce je zaměřena na vytvoření metodiky, která obecně jakýkoliv ITIL Service Desk provoz provede procesem optimalizace prováděných činností, s využitím agilních a štíhlých praktik. Metodika je rozdělena na dvě hlavní části. První část řeší optimalizaci pracovních procesů Service Desk provozu. Druhá část se zaměřuje na minimalizaci opakování výskytu vybraných problémových domén, vznikajících v oblasti …víceAbstract:
This thesis is focused on a methodology for ITIL Service Desk tasks optimization. General methodology that utilizes the advantages of Agile and Lean techniques have been designed and presented. There are two main pillars of this methodology. The first one is aimed to Service Desk workflow optimization and the second analyses and minimizes the impact of specific classified recurrent issues.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Zveřejnit od: 25. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2016
- Vedoucí: RNDr. Jaroslav Žáček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FUCHS, Zdeněk. Nasazení agilních a štíhlých principů v oblasti řešení ITIL Service Desk. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informatika / Informační systémy
Práce na příbuzné téma
-
Aplikační programové rozhraní pro ITIL Service Desk systémy
Pavel Širůček -
Are the principles of ITIL service desk applicable to the environment of SME?
Yauheni Semianenka -
Implementace ITIL procesů do středně velké firmy
Martin Lolek -
Certifikácia nástroja Service Desk
Miroslav Bereš -
Service desk a jeho důležité aspekty v procesu transformace podniku
Jakub Heráň