Hravé formy při výuce pravopisu na 1. stupni ZŠ – Lucie ZÁBRANSKÁ
Lucie ZÁBRANSKÁ
Diplomová práce
Hravé formy při výuce pravopisu na 1. stupni ZŠ
Playful methods for teaching grammar for the first grade of elementary school
Anotace:
Naše práce vychází z přesvědčení, že výuku pravopisu lze doplnit hravými formami, které pomůžou k dosažení stanovených cílů výuky a zároveň budou pro žáky přitažlivé. Z toho vychází tři kapitoly teoretické části. První z nich se zabývá pravopisem s důrazem na jeho význam, vývoj a dělení. Druhá kapitola se věnuje didaktice českého jazyka a pravopisu, mapuje jeho pojetí v RVP ZV, nabízí výčet a charakteristiku …víceAbstract:
Our work results from believe of the fact that grammar learning could be variegate of their playful forms. These forms could help to reach established objectives while being attractive to pupils. This was split to three theoretical parts. First of them is dedicated to grammar and its importance, evolution and division. Second part consist of didactics of Czech language and grammar, maps its approach …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2012
Zveřejnit od: 23. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2012
- Vedoucí: Mgr. Kamila Sekerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZÁBRANSKÁ, Lucie. Hravé formy při výuce pravopisu na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.3.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 3. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Desková hra "Krycí jména" jako didaktická pomůcka ve výuce českého jazyka
Michaela Vařbuchtová -
Využití Českého národního korpusu ve výuce českého jazyka
Žaneta ZEMANOVÁ -
Slovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka DIERZÉ -
Integrovaná výuka českého jazyka a literatury na základě románu P. Soukupové Klub divných dětí
Anna Kovalská -
Komparace komunikačně orientované výuky českého a německého jazyka na střední škole
Jaroslav Švíř -
Obraz výuky českého jazyka a literatury ve vybraných českých filmech a seriálech
Veronika JENÍKOVSKÁ -
Výuka českého jazyka pro vietnamské žáky českých základních škol s nulovou znalostí vyučovacího jazyka
Monika ŠOFROVÁ -
ROZVOJ KRITICKÉHO MYŠLENÍ VE VÝUCE ČESKÉHO JAZYKA A LITERATURY A ANGLICKÉHO JAZYKA NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH
Tereza VONDRÁŠKOVÁ