Komunikační strategie firmy Hewlett-Packard – Alžběta Janáčková
Alžběta Janáčková
Master's thesis
Komunikační strategie firmy Hewlett-Packard
Hewlett-Packard - communication strategy
Abstract:
Nejprve jsou v obecne části práce podrobně rozebrány jednotlivé složky marketingového a komunikačního mixu, následuje podpora v místě prodeje obecně a v České republice. V praktické části práce je představena americká IT společnost Hewlett-Packard, její komunikační strategie, přičemž nejvíce pozornosti je soustředěno na podporu v místě prodeje a koncept Store in Store.Abstract:
First part of the thesis is focused on definition of marketing and communication mix,follows definition of point of purchase and sale and the situation in Czech republic. Second part describes the Hewlett-Packard company, its communication strategy with the view to point of purchase and Store in Store concept.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15131
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2009
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Hana Rákosníková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15131
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Andrea Barrett -
Produkce rostlin bylinného patra v závislosti na dostupnosti světla v teplomilné dubohabřině v režimu hospodaření středního lesa v Českém krasu
Filip Chylík -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Analysis of marketing communication strategy in XY, spol. s r. o.
Lucie ROMANOVÁ -
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
Arana Maršáková -
Komunikační strategie prodeje veslařských lodí
Karolína Božková -
Vliv změn komunikační strategie na vývoj prodeje
Josef Kučera