Alžběta Janáčková

Master's thesis

Komunikační strategie firmy Hewlett-Packard

Hewlett-Packard - communication strategy
Abstract:
Nejprve jsou v obecne části práce podrobně rozebrány jednotlivé složky marketingového a komunikačního mixu, následuje podpora v místě prodeje obecně a v České republice. V praktické části práce je představena americká IT společnost Hewlett-Packard, její komunikační strategie, přičemž nejvíce pozornosti je soustředěno na podporu v místě prodeje a koncept Store in Store.
Abstract:
First part of the thesis is focused on definition of marketing and communication mix,follows definition of point of purchase and sale and the situation in Czech republic. Second part describes the Hewlett-Packard company, its communication strategy with the view to point of purchase and Store in Store concept.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 9. 2009
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Hana Rákosníková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15131