Vliv změn komunikační strategie na vývoj prodeje – Ing. Josef Kučera
Ing. Josef Kučera
Bakalářská práce
Vliv změn komunikační strategie na vývoj prodeje
Communication Strategy Changes and Their Impact on Sales Development
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza vlivu změn komunikační strategie na vývoj prodeje. Teoretická část se zaměřuje na marketingovou komunikaci a jednotlivé nástroje, které obsahuje, tvorbu marketingového a komunikačního plánu. Praktická část obsahuje základní informace o společnosti Alza.cz a detailní rozbor její činnosti v marketingové komunikaci.Abstract:
The topic of the bachelor’s thesis is an analysis of the impact of changes in the communication strategy on the sales development. The theoretical part is focused on the marketing communications and their individual tools, and on the creation of the marketing and communication plans. The practical part involves basic information about Alza.cz Company as well as a detailed analysis of their marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fhaxl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Ladislav Lašek
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Integration of Creating Shared Value Strategy into Marketing Communications and Its Effectiveness in Economical and Societal Sphere
Elif Gultepe -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková