Ing. Josef Kučera

Bakalářská práce

Vliv změn komunikační strategie na vývoj prodeje

Communication Strategy Changes and Their Impact on Sales Development
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza vlivu změn komunikační strategie na vývoj prodeje. Teoretická část se zaměřuje na marketingovou komunikaci a jednotlivé nástroje, které obsahuje, tvorbu marketingového a komunikačního plánu. Praktická část obsahuje základní informace o společnosti Alza.cz a detailní rozbor její činnosti v marketingové komunikaci.
Abstract:
The topic of the bachelor’s thesis is an analysis of the impact of changes in the communication strategy on the sales development. The theoretical part is focused on the marketing communications and their individual tools, and on the creation of the marketing and communication plans. The practical part involves basic information about Alza.cz Company as well as a detailed analysis of their marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Ladislav Lašek
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní