Role internetu a sociálních sítí ve volebních kampaních - studium vybraných případů – Ludmila KŘENOVÁ
Ludmila KŘENOVÁ
Bakalářská práce
Role internetu a sociálních sítí ve volebních kampaních - studium vybraných případů
The role of the Internet and social networks in election campaigns - study of selected cases
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje a porovnává několik aspektů online volební kampaně Baracka Obamy v letech 2008 a 2012 s důrazem na sociální sítě a fundraising. Jako hodnotící kritérium pro posouzení úspěšnosti kampaní byl zvolen fundraising, který je velice důležitou součástí každé volební kampaně ve Spojených státech amerických. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí teorie a popis volebních kampaní …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to analyze and compare few aspects of the online campaigns of Barack Obama in both 2008 and 2012., with emphasis social media marketing and fundraising. As a main key to decide how those campaigns were successful was chosen the fundraising which is important part of every political campaign in the United states. The money candidate is able to collect can make …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2015
- Vedoucí: Doc. PhDr. Přemysl Rosůlek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KŘENOVÁ, Ludmila. Role internetu a sociálních sítí ve volebních kampaních - studium vybraných případů. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní vztahy - britská a americká studia
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a mediální obraz Andreje Babiše
Veronika Holubová -
Politický marketing ODS
Petr Košťál -
Politický marketing zvolených politických stran se zaměřením na sociální média - volby do Poslanecké sněmovny České republiky 2021
Dominik HOLEČEK -
Sociální sítě jako nástroj pro politický marketing ve volební kampani
Antonín Vojtěch Brabec -
Politický marketing a sociální média - politické strany a Twitter ve volbách do Poslanecké sněmovny v ČR v roce 2013
Andrea VOTÁPKOVÁ -
Politický marketing na sociálních sítích se zaměřením na Českou republiku
Táňa Nývltová -
Politický marketing prezidentských voleb USA v roce 2020: analýza a využití sociálních sítí a online médií v otázce Latinské Ameriky
Natálie Mordavská