Klima třídy žáků 6. a 9. tříd základní školy – Jitka Bradáčová
Jitka Bradáčová
Bakalářská práce
Klima třídy žáků 6. a 9. tříd základní školy
Class Climate of 6th and 9th Grade Elementary School Pupils
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na klima školní třídy. V teoretické části si vymezíme pojmy prostředí, atmosféra, klima školy a klima školní třídy. Dále si popíšeme školní třídu jako sociální skupinu. Soustředíme se na tvůrce klimatu, osobnost učitele a žáka i vzájemnou komunikaci mezi nimi. Praktická část je zaměřená na kvantitativní výzkum realizovaný na základní škole pomocí dotazníkového šetření. …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the school climate. The theory defines the environment, atmosphere, school climate and classroom climate. It also describes a classroom as a social group. It focuses on creators of the climate, teacher's personality and pupil's personality and their communication. The research part of the thesis deals with quantitative research in a primary school, using a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bradáčová, Jitka. Klima třídy žáků 6. a 9. tříd základní školy. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Osobnost učitele a její vliv na výchovu a vzdělání žáků
Veronika KRUTOVÁ HEGEROVÁ -
Osobnost učitele praktického vyučování a jeho vliv na rozvíjení pozitivního vztahu k práci a danému oboru
Jitka Wallererová -
Osobnost učitele a syndrom vyhoření v jeho povolání
Petr Šebela -
Odměny a tresty z pohledu žáků a učitelů základních škol v Brně a Kuřimi
Andrea Kunstová -
Stres a osobnost učitele
Eva Horčicová -
Osobnost učitele a jeho vlastnosti
Lucie Finková -
Osobnost učitele a jeho výchovně vzdělávací funkce ve vyučovacím procesu na II. st. ZŠ
Miroslav Kopecký -
Vzájemná komunikace žáků 1. stupně základní školy v době karantény
Anna REJMANOVÁ