Možnosti marketingových aktivit pro zvýšení návštěvnosti vybrané pobočky laser game – Dominika Fabšová
Dominika Fabšová
Master's thesis
Možnosti marketingových aktivit pro zvýšení návštěvnosti vybrané pobočky laser game
Possibilities of marketing activities to increase the attendance of the selected Laser Game arena
Abstract:
Tato diplomová práce má za cíl zhodnotit aktuální marketingové aktivity Laser Game Galaxy, najít vhodné segmenty a s důrazem na marketingovou komunikaci navrhnout další vhodné marketingové aktivity pro zvýšení návštěvnosti této laser game arény. Naplnění tohoto cíle podpoří nastudovaná odborná česká i anglická literatura na danou problematiku. Z interních zdrojů společnosti a dostupných internetových …moreAbstract:
This master's thesis aims to evaluate the current marketing activities of Laser Game Galaxy, identify suitable market segments, and propose additional marketing activities with a focus on marketing communication to increase the attendance of this laser game arena. The fulfillment of this goal is supported by a review of relevant Czech and English literature on this topic. The current marketing status …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 8. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/91317
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2023
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Oldřich Vávra
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91317
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Yulia Savelyeva -
Spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu
Liubov Vasilieva -
Spotřební chování, segmentace trhu a enormní zadlužování obyvatelstva
Miriam Škachová -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Michaela Marčanová -
Segmentace trhu a chování zákazníka
Irina Grinkevich -
Segmentace trhu a chování cílového zákazníka
Tereza Bartůňková -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad