Průzkum Ukrajinského trhu pro firmu MBB Hubfix – Ing. Michal KRAMARA
Ing. Michal KRAMARA
Bachelor's thesis
Průzkum Ukrajinského trhu pro firmu MBB Hubfix
Market research of Ukraine for firm MBB Hubfix Ltd.
Anotácia:
Táto práca sa skladá z dvoch častí - teoretickej, ktorá rozoberá kroky pri prieskume trhu, získavanie informácií pre tento prieskum, ako aj tvorbu PEST a SWOT analýzy firmy. Tieto teoretické podklady slúžia sčasti ako základ pre vypracovanie analytickej časti, ktorá sa zaoberá už prieskumom konkrétneho trhu pre konkrétnu firmu. Cieľom tohoto prieskumu je nájsť vhodných odberateľov pre firmu MBB na …viacAbstract:
This work consists of 2 parts - theoretical part describe the most importatn steps by market research, gaining information for this research, also the PEST and SWOT analysys of the company. This theoretical part is an important basis for the analytical part of my work, which gets by with market research of Ukranine for firm MBB Hubfix Ltd. One of the objectives is to gain of new trade partners in Ukraine …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Zverejniť od: 18. 5. 2007
Identifikátor:
6519
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRAMARA, Michal. Průzkum Ukrajinského trhu pro firmu MBB Hubfix. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocenie postavenie vybratého podniku na trhu
Zuzana Lušňaková -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Vliv vnějších faktorů na podnikání v automobilovém průmyslu v České republice: PEST analýza
Martin Šimon -
PEST analýza potravinářského průmyslu Ukrajiny
Oksana Malona -
Vliv ekonomických faktorů na podnikání v Lucembursku ve finančním sektoru: úvod do PEST analýzy
Šimon Adam Schilla -
Analýza konkurenčního prostředí
Klára Dychtlová -
Analýza marketingového prostředí vybraného hotelu
Anna Bobková -
Strategická analýza vybraného podniku
Daria Pugacheva