Nízkorozpočtová komunikační kampaň – Jiří Vanke
Jiří Vanke
Bakalářská práce
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Anotace:
Bakalářská práce identifikuje a popisuje složky nízkorozpočtové komunikace, kde ústřední roli zastává tzv. guerilla marketing a jeho další formy. Následně jsou prošetřeny kanály nízkorozpočtové komunikační kampaně a stanoveny zásady pro použití teoretický poznatků v praktické části, která popisuje tvorbu nízkorozpočtové kampaně na internetu. Součástí praktické …víceAbstract:
Bachelor thesis identifies and describes parts of low-cost budget communication, where so-called guerilla marketing and its other forms play major role. Following statements investigates channels of low-cost communication campaign and rules for using theoretical knowledge in practical part, which describes creation of low-cost online campaign. Practical part consists of the creation of a campaign with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/g4fbsz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Sociální sítě a role "word-of-mouth" marketingu v gastronomii
Iveta Slavíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva